Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Hellbent 179 eller189?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 458162" data-attributes="member: 35960"><p>jag äger ett par hellbent 189. Funkar riktigt bra om det är mycket snö, däremot när det börjar bli hårt och uppåkt då är det bara glömma dom och lämna hemma.. Jag personligen tycker dom fladdrar för mycket för att det ska kännas stabilt om man kör på lite snabbare på hårt underlag.. Men och andra sidan så är ju inte hellbent byggd för att åkas på hårt underlag heller.. Dock är det en grymt rolig skida när det finns snö..</p><p></p><p>Jag är själv 178 lång och väger ungefär som du.. Jag tycker inte att jag upplever 189an som speciellt lång.. Har att jämnföra med ett par 186cm pro riders och tycker inte det känns som att dom ska vara dom ca195cm som det sägs att dom är..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 458162, member: 35960"] jag äger ett par hellbent 189. Funkar riktigt bra om det är mycket snö, däremot när det börjar bli hårt och uppåkt då är det bara glömma dom och lämna hemma.. Jag personligen tycker dom fladdrar för mycket för att det ska kännas stabilt om man kör på lite snabbare på hårt underlag.. Men och andra sidan så är ju inte hellbent byggd för att åkas på hårt underlag heller.. Dock är det en grymt rolig skida när det finns snö.. Jag är själv 178 lång och väger ungefär som du.. Jag tycker inte att jag upplever 189an som speciellt lång.. Har att jämnföra med ett par 186cm pro riders och tycker inte det känns som att dom ska vara dom ca195cm som det sägs att dom är.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Hellbent 179 eller189?
Tillbaka
Topp