Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Hellbent 179 eller189?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 458422" data-attributes="member: 49358"><p>Det är nog främst monteringspunkten på ett par Hellbent som blir jobbigt. Så pass frammonterat borde göra det svårt med alla kickbacks?</p><p>En kompis som lånade mina EP Pro och körde trekkers en hel dag i Rogers pass kan intyga detta.</p><p>Det är ju inte hela världen om inte hela skidan går i, det viktigaste när man hudar är att man har bra grepp under foten. Sj hade jag täckt helt perfekt på hela skidan förutom precis under foten där det saknades ett par mm vilket jag kände av ibland.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 458422, member: 49358"] Det är nog främst monteringspunkten på ett par Hellbent som blir jobbigt. Så pass frammonterat borde göra det svårt med alla kickbacks? En kompis som lånade mina EP Pro och körde trekkers en hel dag i Rogers pass kan intyga detta. Det är ju inte hela världen om inte hela skidan går i, det viktigaste när man hudar är att man har bra grepp under foten. Sj hade jag täckt helt perfekt på hela skidan förutom precis under foten där det saknades ett par mm vilket jag kände av ibland. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Hellbent 179 eller189?
Tillbaka
Topp