Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 Hellbents 2011, montering?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vitalis66" data-source="post: 816428" data-attributes="member: 92285"><p>Jag är helt med på noterna och ser bådas sidor av myntet. Hasse som brinner för sitt märke och vill att vi på den svenska marknaden ska få ta del av deras produkter, men inte klarar budget om han måste prissätta som dom STORA tyskarna. Och sen jag KUNDEN som inte köper grisen i säcken utan vill ha det bästa till det bästa priset. </p><p></p><p>Men att som försäljare ha åsikter som att, - Kunder som inte handlar är inte välkomna. Är lika med konkurs! </p><p></p><p>Alla smala och produkter säljs med kundservis och bra pr! Att gång på gång i olika tårdar gnälla över att folk är snåla som väljer att handla där priset är lägre, kanske bara är ett marknadsförings knep?! för all pr är bra pr säger ett gammalt talesätt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vitalis66, post: 816428, member: 92285"] Jag är helt med på noterna och ser bådas sidor av myntet. Hasse som brinner för sitt märke och vill att vi på den svenska marknaden ska få ta del av deras produkter, men inte klarar budget om han måste prissätta som dom STORA tyskarna. Och sen jag KUNDEN som inte köper grisen i säcken utan vill ha det bästa till det bästa priset. Men att som försäljare ha åsikter som att, - Kunder som inte handlar är inte välkomna. Är lika med konkurs! Alla smala och produkter säljs med kundservis och bra pr! Att gång på gång i olika tårdar gnälla över att folk är snåla som väljer att handla där priset är lägre, kanske bara är ett marknadsförings knep?! för all pr är bra pr säger ett gammalt talesätt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 Hellbents 2011, montering?
Tillbaka
Topp