K2 Miss Demeanor 06/07 elr K2 Public Enemy 06/07?

Jag har tänkt köpa nya skidor så jag undra vilka ni skulle tagit?
Antingen ska jag köpa K2 Miss Demeanor 06/07 eller K2 Public Enemy 06/07?

Skriv fördelar och naktdelar....

jag kör med missdemeanor bla. så därför tycker jag du ska köpa sånna. dom är sköna att hoppa och raila med och dom är sköna att köra switch med.

P.E skulle jag tagit, men det är mer en allround skida. Om du vill ha enbart en parkskida skulle jag valt K2 Fujative om du är inne på K2. P.E är ganska bred och tyngre än Fujative. MissDemenaor är byggd för söta små flickor då det är en tjej inriktad skida.

Senast ändrad:
miss demeanor är en tjejskida köööp enemy

sluta snacka skit!
Public Enemy och Miss Demeanor är samma skida i grunden!
Public enemy är för killar, män, pojkar, gubabr. kalla det vad ni vill.
Miss Demeanor är för tjejer, töser, flickor, kvinnor, tanter I don't give a shit!
Miss Demeanor är lit mjukare i allmänhet och lite annorlunda konstruerad än public enemy men i princip samma skida!

Public enemy är lite styvare. Eftersom killar har tyngdpunkten högre upp (ungefär vid bröstkorge) än tjejer (ungefär vid midjan) så är skidan konstruerad efter detta.

Det var fakta, nu till mina åsikter.

Om jag var du så skulle jag satsat på Demeanor. Den är lite mjukare och du kommer förmodligen få ut mer av denna skidan. Du kommer ha lättare för det mseta helt enkelt.
Public Enemy är JUUUUKT mycket snyggare än Demeanor men det är skitsamma, först och främst ska man gå på åkegenskaperna som i detta fallet är ganska lika. Du går alltså inte miste om särskilt mycket om du köper enemy, me njag tror att du kommer ha roligare på Demeanor.

Tack för mej!

Cr0y_HimselF sa:
sluta snacka skit!
Public Enemy och Miss Demeanor är samma skida i grunden!
Public enemy är för killar, män, pojkar, gubabr. kalla det vad ni vill.
Miss Demeanor är för tjejer, töser, flickor, kvinnor, tanter I don't give a shit!
Miss Demeanor är lit mjukare i allmänhet och lite annorlunda konstruerad än public enemy men i princip samma skida!

Public enemy är lite styvare. Eftersom killar har tyngdpunkten högre upp (ungefär vid bröstkorge) än tjejer (ungefär vid midjan) så är skidan konstruerad efter detta.

Det var fakta, nu till mina åsikter.

Om jag var du så skulle jag satsat på Demeanor. Den är lite mjukare och du kommer förmodligen få ut mer av denna skidan. Du kommer ha lättare för det mseta helt enkelt.
Public Enemy är JUUUUKT mycket snyggare än Demeanor men det är skitsamma, först och främst ska man gå på åkegenskaperna som i detta fallet är ganska lika. Du går alltså inte miste om särskilt mycket om du köper enemy, me njag tror att du kommer ha roligare på Demeanor.

Tack för mej!
och bli mobbad?

jag skulle tro attt miss'D e något mer förlåtande...

jag skulle köpt PE efterssom det är en kill anpassad skida.. och om du vill ha en mjukare skida köp fujative efterssom den också är "killskida".

Peace

Bara så ni vet så är Fujative också en tjejskida. Och jag kör på k2 missdemeanor och dom är as sköna;D köp dom

Jeppeboy14 sa:
Antingen ska jag köpa K2 Miss Demeanor 06/07....

Skriv fördelar och naktdelar....
Jag är säkert helt ute och cyklar, men är inte Miss Demeanor som du kallar den en tjejskida?

Public enemy är anpassad för vuxna! Killen är 14 år och då behöver han inte ha en så styv skida när det finns en likadan fast mjukare?

kan inte ni som bara sncakar skit gå o läsa bamse eller nåt o kom tillbaka när nui fått hår på pungen?

men om killen vill ha mjukare äne pe eller som du rekomederar , tar ju han nått annat märke isåfall som är mukare eller moddelll , inge fel på miss skidan , men jag skulle itne åka på den .

som att köpa kläder på dam avdelningen

Tillbaka
Topp