Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Miss Demeanor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="martinti" data-source="post: 125215" data-attributes="member: 52559"><p>Hej. Jag har testat Miss Demeanor som är i stort sätt identisk med förra årets Public Enemy, något mjukare för att passa tjejer som oftast är lättare. Det här är en grym skida som tål nästan hur mycket stryk som helst. Passar framförallt för åkning i varierande förhållanden, alltså både pist/offpist och funkar i park om du vill. Köp 159 om du ska köra puder så får du lite extra bäryta.</p><p>Kanske missvisande att jag som är kille ger råd om den här skidan, men jag lovar att du kommer gilla dem. Dessutom är det en av de snyggaste skidorna i år. Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="martinti, post: 125215, member: 52559"] Hej. Jag har testat Miss Demeanor som är i stort sätt identisk med förra årets Public Enemy, något mjukare för att passa tjejer som oftast är lättare. Det här är en grym skida som tål nästan hur mycket stryk som helst. Passar framförallt för åkning i varierande förhållanden, alltså både pist/offpist och funkar i park om du vill. Köp 159 om du ska köra puder så får du lite extra bäryta. Kanske missvisande att jag som är kille ger råd om den här skidan, men jag lovar att du kommer gilla dem. Dessutom är det en av de snyggaste skidorna i år. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Miss Demeanor
Tillbaka
Topp