Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Missdemeanor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Loopie" data-source="post: 131323" data-attributes="member: 50373"><p>Det är ganska stor skillnad på en ren pistskida och twintipskidan Missdemeaneor. Men om du vill ha nåt att bita i så kan det vara ett bra alternativ. Skulle däremot inte klassa den som en allround skida utan den är väl tvärtemot en ganska specialiserad jibbskida för tjejer. Men frågan är vad för typ av skidåkning du prioriterar?</p><p></p><p>Kolla på <a href="http://www.freeride.nu/review/view.php?id=2654" target="_blank">http://www.freeride.nu/review/view.php?id=2654</a></p><p>och lycka till! =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Loopie, post: 131323, member: 50373"] Det är ganska stor skillnad på en ren pistskida och twintipskidan Missdemeaneor. Men om du vill ha nåt att bita i så kan det vara ett bra alternativ. Skulle däremot inte klassa den som en allround skida utan den är väl tvärtemot en ganska specialiserad jibbskida för tjejer. Men frågan är vad för typ av skidåkning du prioriterar? Kolla på [URL]http://www.freeride.nu/review/view.php?id=2654[/URL] och lycka till! =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Missdemeanor
Tillbaka
Topp