Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 ObSETHed -10 vs. 4FRNT MSP
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 791247" data-attributes="member: 76971"><p>Har inte känt på MSP eller Obsethed -10 men jag har ett par Obsethed -09 och de är enligt mig hyfsat mjuka. Vad jag har hört så är -10 modellen något mjukare i tailen än vad de föegående modellerna är, det var det som hindrade mig från att köpa dem för jag tkr att de gamla obsethen är väl mjuka som de är. En som skrev en recension på TGR sa att tailen sviktade av skidans tyngd, så om du vill ha en hård skida så bör du nog kolla på nått annat.</p><p></p><p>Om det är något i den bredden du är ute efter så kanske 4FRNT EHP? Mer early rise än rocker iofs men det gör stor skillnad från inget alls enligt mig iaf. Den plöjer grymt igenom allt och går väldigt stabilt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 791247, member: 76971"] Har inte känt på MSP eller Obsethed -10 men jag har ett par Obsethed -09 och de är enligt mig hyfsat mjuka. Vad jag har hört så är -10 modellen något mjukare i tailen än vad de föegående modellerna är, det var det som hindrade mig från att köpa dem för jag tkr att de gamla obsethen är väl mjuka som de är. En som skrev en recension på TGR sa att tailen sviktade av skidans tyngd, så om du vill ha en hård skida så bör du nog kolla på nått annat. Om det är något i den bredden du är ute efter så kanske 4FRNT EHP? Mer early rise än rocker iofs men det gör stor skillnad från inget alls enligt mig iaf. Den plöjer grymt igenom allt och går väldigt stabilt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 ObSETHed -10 vs. 4FRNT MSP
Tillbaka
Topp