Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Obsethed eller Dynastar Legend Pro Rider
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 458126" data-attributes="member: 33485"><p>Om lekfullheten i skidan försvinner kan jag tyvärr inte svara på då jag som sagt inte kört seth, misstänker dock starkt att seth är betydligt lekfullare. Men det går ju fortfarande att åka lekfullt på LP även fast det finns bättre skidor till det, årets LP är nog lite mer lekfull då de har gjort den mjukare och har kortat ner radien något men det finns ju fortfarande mer lekfulla skidor (186 är ju definitivt mer lek än 194 pga att den är mjukare och kortare radie). Om du med lek och hopp menar park så är ju inte LP någon skida att langa sw10'or med men någon 360, bakåtvolt osv klarar den nog galant. Är med i någon skidfilmt från tgr f.ö. när någon drar en trippel bakåtvolt från en klippa på just LP om jag inte missminner mig. I pisten, även fast du kanske inte prioriterar den egenskapen, går LP som på räls, den relativt stora radien märkte jag inte av, beter sig som en stor GS-skida.</p><p></p><p>Vart i världen kommer du åka?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 458126, member: 33485"] Om lekfullheten i skidan försvinner kan jag tyvärr inte svara på då jag som sagt inte kört seth, misstänker dock starkt att seth är betydligt lekfullare. Men det går ju fortfarande att åka lekfullt på LP även fast det finns bättre skidor till det, årets LP är nog lite mer lekfull då de har gjort den mjukare och har kortat ner radien något men det finns ju fortfarande mer lekfulla skidor (186 är ju definitivt mer lek än 194 pga att den är mjukare och kortare radie). Om du med lek och hopp menar park så är ju inte LP någon skida att langa sw10'or med men någon 360, bakåtvolt osv klarar den nog galant. Är med i någon skidfilmt från tgr f.ö. när någon drar en trippel bakåtvolt från en klippa på just LP om jag inte missminner mig. I pisten, även fast du kanske inte prioriterar den egenskapen, går LP som på räls, den relativt stora radien märkte jag inte av, beter sig som en stor GS-skida. Vart i världen kommer du åka? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Obsethed eller Dynastar Legend Pro Rider
Tillbaka
Topp