Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 obSethed, lite råd och tips..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alexander_Andersson" data-source="post: 467144" data-attributes="member: 44385"><p>Ser ut att bara vara för att kunna flytta bakdelen mer som du säger! Hyrbindningar brukar ha ett system med skenor som gör att man kan flytta hela bindningen, och även en del butiksracers med skenor plattor och allt vad det är, men det finns såklart en anledning till att man inte har det på alla skidor, som regel pajar skiten ihop på ett eller annat sätt=)</p><p>Nä skruvar är nog fortfarande the way to go, iaf om du frågar mig! I värsta fall får man borra om!</p><p></p><p>När jag tänker efter så tror jag blizzard har ett railsystem på sina freeridelagg, borde ju då gå att flytta bindningen (problemet är ju att det är blizzard du åker på och du kan välja en bindning; blizzard)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alexander_Andersson, post: 467144, member: 44385"] Ser ut att bara vara för att kunna flytta bakdelen mer som du säger! Hyrbindningar brukar ha ett system med skenor som gör att man kan flytta hela bindningen, och även en del butiksracers med skenor plattor och allt vad det är, men det finns såklart en anledning till att man inte har det på alla skidor, som regel pajar skiten ihop på ett eller annat sätt=) Nä skruvar är nog fortfarande the way to go, iaf om du frågar mig! I värsta fall får man borra om! När jag tänker efter så tror jag blizzard har ett railsystem på sina freeridelagg, borde ju då gå att flytta bindningen (problemet är ju att det är blizzard du åker på och du kan välja en bindning; blizzard) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 obSethed, lite råd och tips..
Tillbaka
Topp