Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 PE / Fujative
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="grazaren" data-source="post: 151956" data-attributes="member: 61268"><p>Jag e i österrike och har hittat ett par K2 PE 164 cm som kostar 320€ med nästa års markerbinding.</p><p></p><p>...och ett par K2 Fujative 169 cm som kostar 249€ (dock redan monterad bindning som måste flyttas). </p><p></p><p>Jag e skitsugen på att ha ngt som kompletterar mina 170 cm Atomic Pistlagg (64 i midja!), frågan är bara om någon av dessa två kan vara lösningen? Har tidigare hyrt skidor när det bjudits lössnö, hopp&lek har jag kört med mina Atomic. </p><p>Är 178 cm och väger 73 kg. Tips ngn? Måste köpa dem imorrn om det nu ska bli ngn affär...</p><p></p><p>Hare!</p><p></p><p>/Danny</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grazaren, post: 151956, member: 61268"] Jag e i österrike och har hittat ett par K2 PE 164 cm som kostar 320€ med nästa års markerbinding. ...och ett par K2 Fujative 169 cm som kostar 249€ (dock redan monterad bindning som måste flyttas). Jag e skitsugen på att ha ngt som kompletterar mina 170 cm Atomic Pistlagg (64 i midja!), frågan är bara om någon av dessa två kan vara lösningen? Har tidigare hyrt skidor när det bjudits lössnö, hopp&lek har jag kört med mina Atomic. Är 178 cm och väger 73 kg. Tips ngn? Måste köpa dem imorrn om det nu ska bli ngn affär... Hare! /Danny [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 PE / Fujative
Tillbaka
Topp