Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Pinnacle 105, Rossignol Soul 7
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ljungberg_sthlm" data-source="post: 1066509" data-attributes="member: 139097"><p>Hej,</p><p></p><p>Åkte både 95 och 105 i helgen. Båda riktigt trevliga skidor. Jag är 186 cm lång och testade både 184 cm och 191 cm längderna. Föredrog den längre då man fick en oerhört snabb och stabil skida för skidtypen. Dessa går att åka mycket fort på med bra stabilitet. 105:an kändes lite mer köttig jämte 95:an vilket iof inte är så konstigt. Har åkt en del K2 innan och just Pinnacle är bland det bästa hittills enligt mig.</p><p></p><p>Provade tyvärr inte Rossignol Soul 7:an däremot Extrem Project 100 samt Project 100 Carbon. Också 2 riktigt bra skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ljungberg_sthlm, post: 1066509, member: 139097"] Hej, Åkte både 95 och 105 i helgen. Båda riktigt trevliga skidor. Jag är 186 cm lång och testade både 184 cm och 191 cm längderna. Föredrog den längre då man fick en oerhört snabb och stabil skida för skidtypen. Dessa går att åka mycket fort på med bra stabilitet. 105:an kändes lite mer köttig jämte 95:an vilket iof inte är så konstigt. Har åkt en del K2 innan och just Pinnacle är bland det bästa hittills enligt mig. Provade tyvärr inte Rossignol Soul 7:an däremot Extrem Project 100 samt Project 100 Carbon. Också 2 riktigt bra skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Pinnacle 105, Rossignol Soul 7
Tillbaka
Topp