Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 press, affär montera fel Hjäp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lollen29" data-source="post: 822413" data-attributes="member: 116398"><p>Om jag skulle få nå bättre skida än k2 press tror du völkl ledge 2011 är ett bra val eller k2 domain.</p><p>Vilken av ledge och domain tror du är bäst till mig? Båda är bra parkskidor som är symmetriska för samma pris, fast domain verkar vara lite bättre. Dock vet jag ju inte vilken som är mjukast vilket jag TROR skulle vara bra eftersom jag inte väger så mkt.</p><p>Ledge: Alpinskidor för park och pipe med twin tip-konstruktion och centrerade bindningar. Träkärnan är mjukare i ändarna för pop och hårdare under bindningen för stabilitet. Komposit och glasfiber runt kärnan ger ännu mer pop. </p><p></p><p>Domain: Alpinskidor för parken. En twin tip med centrerade bindningar och mycket pop. Jib Rocker utan spann gör Domain till lekfulla skidor för rails, butters och andra flatland-trick. </p><p></p><p><strong>eller är det onödigt att ha någon av dom skidorna för jag är ju inget proffs? Skulle k2 press passa bättre för mig?</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lollen29, post: 822413, member: 116398"] Om jag skulle få nå bättre skida än k2 press tror du völkl ledge 2011 är ett bra val eller k2 domain. Vilken av ledge och domain tror du är bäst till mig? Båda är bra parkskidor som är symmetriska för samma pris, fast domain verkar vara lite bättre. Dock vet jag ju inte vilken som är mjukast vilket jag TROR skulle vara bra eftersom jag inte väger så mkt. Ledge: Alpinskidor för park och pipe med twin tip-konstruktion och centrerade bindningar. Träkärnan är mjukare i ändarna för pop och hårdare under bindningen för stabilitet. Komposit och glasfiber runt kärnan ger ännu mer pop. Domain: Alpinskidor för parken. En twin tip med centrerade bindningar och mycket pop. Jib Rocker utan spann gör Domain till lekfulla skidor för rails, butters och andra flatland-trick. [b]eller är det onödigt att ha någon av dom skidorna för jag är ju inget proffs? Skulle k2 press passa bättre för mig?[/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 press, affär montera fel Hjäp!
Tillbaka
Topp