Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Press vs. K2 Silencer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bergz0r" data-source="post: 819697"><p>K2 Silencer verkar inte vara så bra vad jag kan läsa mig till.</p><p>Vad sägs om k2 press eller k2 disorderly?</p><p></p><p>Något jag tänkt på är om skidorna är tunga? (tunga skidor är bland det värsta jag vet.)</p><p>Är dem mjuka/hårda? Lite sådan info skulle vara bra att veta då jag inte har tillgång till en skidbutik så kan känna på dem på riktigt så att säga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bergz0r, post: 819697"] K2 Silencer verkar inte vara så bra vad jag kan läsa mig till. Vad sägs om k2 press eller k2 disorderly? Något jag tänkt på är om skidorna är tunga? (tunga skidor är bland det värsta jag vet.) Är dem mjuka/hårda? Lite sådan info skulle vara bra att veta då jag inte har tillgång till en skidbutik så kan känna på dem på riktigt så att säga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Press vs. K2 Silencer
Tillbaka
Topp