Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Press vs. K2 Silencer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiddeponken" data-source="post: 820088" data-attributes="member: 69530"><p>Själv kör jag med disoderlyn i längden 179 med griffon på. Jag är 182 och väger 92 kg och kör på rätt så bra i parken måste jag säga. Jag monterade bindningen griffon och trodde jag skulle ångra mig pga den relativt "låga" din skalan för min vikt. Men jag är inte alls besviken. Jag har frambindningen på 9 och 10 bak. och de har aldrig löst ut i onödan eller ens när jag landat fel och tlm crashat i svarta hopp. Så jag säger att griffon duger alldeles utmärkt för dig! Jag tycker också att disoderlyn är lite underskattad i pisten. Visst den är helsymetrisk med en radie på 26 m. Men är det inte ispist så är det inga problem att kanta den riktigt bra! Klart får man inte samma pistegenskaper men det klart att det funkar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiddeponken, post: 820088, member: 69530"] Själv kör jag med disoderlyn i längden 179 med griffon på. Jag är 182 och väger 92 kg och kör på rätt så bra i parken måste jag säga. Jag monterade bindningen griffon och trodde jag skulle ångra mig pga den relativt "låga" din skalan för min vikt. Men jag är inte alls besviken. Jag har frambindningen på 9 och 10 bak. och de har aldrig löst ut i onödan eller ens när jag landat fel och tlm crashat i svarta hopp. Så jag säger att griffon duger alldeles utmärkt för dig! Jag tycker också att disoderlyn är lite underskattad i pisten. Visst den är helsymetrisk med en radie på 26 m. Men är det inte ispist så är det inga problem att kanta den riktigt bra! Klart får man inte samma pistegenskaper men det klart att det funkar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Press vs. K2 Silencer
Tillbaka
Topp