Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Press vs. K2 Silencer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="The-Geb" data-source="post: 820401" data-attributes="member: 69475"><p>Press är nya Silencer. Något förvirrande om du frågar mig... Vet inte riktigt hur K2 tänkt avseende branding här. Namnet Silencer är ju sedan flera år förknippat med deras budget/instegsskida i tt segmentet, borde rimligen skrämma iväg en del potientiella köpare, men, men det är ju deras sak... Lite off topic kanske...</p><p></p><p>Jag har fått uppfattningen att nya Silencer är en helt ny skida med all-terrain rocker, dvs lite, lite tip-rocker, sannolikt inget man har någon egentlig praktisk stor nytta av off-pist. Dessutom är den alldeles för smal. Jag tror dock att den är en potent parkskida, mycket bättre en Press, som övertagit alla egenskaper från gamla Silencer, såväl bra som mindre bra. Ja, egentligen var det väl bara priset som var bra med gamla Silencer...</p><p></p><p>Vad gäller bindning så är valet enkelt. Griffon!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The-Geb, post: 820401, member: 69475"] Press är nya Silencer. Något förvirrande om du frågar mig... Vet inte riktigt hur K2 tänkt avseende branding här. Namnet Silencer är ju sedan flera år förknippat med deras budget/instegsskida i tt segmentet, borde rimligen skrämma iväg en del potientiella köpare, men, men det är ju deras sak... Lite off topic kanske... Jag har fått uppfattningen att nya Silencer är en helt ny skida med all-terrain rocker, dvs lite, lite tip-rocker, sannolikt inget man har någon egentlig praktisk stor nytta av off-pist. Dessutom är den alldeles för smal. Jag tror dock att den är en potent parkskida, mycket bättre en Press, som övertagit alla egenskaper från gamla Silencer, såväl bra som mindre bra. Ja, egentligen var det väl bara priset som var bra med gamla Silencer... Vad gäller bindning så är valet enkelt. Griffon! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Press vs. K2 Silencer
Tillbaka
Topp