Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Public Enemy eller K2 Silencer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Crolon" data-source="post: 216162" data-attributes="member: 67723"><p>Här har jag två skidor, i lite olika prisklass. Har fått en bra deal på Silencer, därför överväger jag. Åker en del pist, men ska nu ut på en del offpist och behöver även något att ta med till Gad Bastein i vinter. </p><p></p><p>Det står en hel del om PE, men inte så mycket om Silencer.</p><p></p><p>SÅ vad säger ni som ni vet mer än mig lr har erfarenhet av skidorna. Ska man vänta på lite extra cash o sattsa på PE lr är Silencer en skida som tar mig fram utan att vara så långt från PE, särskilt när det gäller offpist då ? 80/85 Stor skillnad ? Jag e 1.80 och väger 80 och är vältränad och har bra trycka i benen. </p><p></p><p>Lutar det åt att PE e en bättre investering ???</p><p></p><p>Ber för snö, mycket snö !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Crolon, post: 216162, member: 67723"] Här har jag två skidor, i lite olika prisklass. Har fått en bra deal på Silencer, därför överväger jag. Åker en del pist, men ska nu ut på en del offpist och behöver även något att ta med till Gad Bastein i vinter. Det står en hel del om PE, men inte så mycket om Silencer. SÅ vad säger ni som ni vet mer än mig lr har erfarenhet av skidorna. Ska man vänta på lite extra cash o sattsa på PE lr är Silencer en skida som tar mig fram utan att vara så långt från PE, särskilt när det gäller offpist då ? 80/85 Stor skillnad ? Jag e 1.80 och väger 80 och är vältränad och har bra trycka i benen. Lutar det åt att PE e en bättre investering ??? Ber för snö, mycket snö ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Public Enemy eller K2 Silencer
Tillbaka
Topp