Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Public Enemy eller K2 Silencer
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frealsare" data-source="post: 221144" data-attributes="member: 43740"><p>Vilken skida du ska köpa om du ska åka 60/40 pist/offpist beror på vad du prioriterar. Är offpisten viktigast för dig, då kan nog the seth vara ett bra val. Kör själv på ett par seth viscious och är rätt nöjd. Eftersom att du har låst upp dig på K2 bör det väl vara det bästa valet eftersom att den trots allt GÅR att ha kul i pist med, med viss teknik, något som väl knappast kan sägas om Enemyn och absolut inte om Pontoonen.</p><p>Prioriterar du däremot pist kan ingen av de två skidorna sägas vara ett bra alternativ. Kanske borde du satsa på ett par Recons eller ett par Outlaws, dessa är dock inga skidor som jag själv provåkt men måtten verkar vettiga, de har fått rätt bra rescentioner och vad jag förstår är det dessutom lite hårdare(?) än övriga nämnda, antagligen bör det väl d vara i första hand Recon som gäller.</p><p></p><p>// Holmström</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frealsare, post: 221144, member: 43740"] Vilken skida du ska köpa om du ska åka 60/40 pist/offpist beror på vad du prioriterar. Är offpisten viktigast för dig, då kan nog the seth vara ett bra val. Kör själv på ett par seth viscious och är rätt nöjd. Eftersom att du har låst upp dig på K2 bör det väl vara det bästa valet eftersom att den trots allt GÅR att ha kul i pist med, med viss teknik, något som väl knappast kan sägas om Enemyn och absolut inte om Pontoonen. Prioriterar du däremot pist kan ingen av de två skidorna sägas vara ett bra alternativ. Kanske borde du satsa på ett par Recons eller ett par Outlaws, dessa är dock inga skidor som jag själv provåkt men måtten verkar vettiga, de har fått rätt bra rescentioner och vad jag förstår är det dessutom lite hårdare(?) än övriga nämnda, antagligen bör det väl d vara i första hand Recon som gäller. // Holmström [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Public Enemy eller K2 Silencer
Tillbaka
Topp