Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 public enemy, monteringshjälp.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Addej" data-source="post: 239362" data-attributes="member: 63105"><p>Hej.</p><p></p><p>Jag ska beställa ett par k2 public enemy ifrån sportconrad.de. Min fråga är då vars jag ska välja att dom ska montera bindningen. Dessa alternativ finns: true ski center, core center(freestyle/park & pipe), standard(mid sole + 1,5) eller mid sole(freeride/offpiste. Jag har inte tänkt att ha mittmonterat, men ändå inte för långt bak, vad ska jag då välja. Jag vill kunna åka över hela berget utan problem. Nybörjare som jag är, blir jag helt förvirrad utav dessa termer som det står på sportconrad. Kan någon berätta för mig vad jag ska välja.</p><p></p><p>//MVH Adam</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Addej, post: 239362, member: 63105"] Hej. Jag ska beställa ett par k2 public enemy ifrån sportconrad.de. Min fråga är då vars jag ska välja att dom ska montera bindningen. Dessa alternativ finns: true ski center, core center(freestyle/park & pipe), standard(mid sole + 1,5) eller mid sole(freeride/offpiste. Jag har inte tänkt att ha mittmonterat, men ändå inte för långt bak, vad ska jag då välja. Jag vill kunna åka över hela berget utan problem. Nybörjare som jag är, blir jag helt förvirrad utav dessa termer som det står på sportconrad. Kan någon berätta för mig vad jag ska välja. //MVH Adam [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 public enemy, monteringshjälp.
Tillbaka
Topp