Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 public enemy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CHB85" data-source="post: 126957" data-attributes="member: 52090"><p>Hej ska köpa ett par k2 public enemy. Ska göra en sässong i st anton nu i vinter.Har åkt snowboard nu dom senaste åren men vill nu ta upp skidåkningen igen på allvar. </p><p></p><p>Min fråga är: Jag är väll medelgod skidåkare och gillar att åka lite här och var i backarna, mestadels pist. Vilken längd skall jag ha, 1.74 eller 1.79? </p><p>Jag vet att det finns ett test men jag har så svårt att bestämma mig. Jag är ca 180 lång och väger runt 78-79 kg, </p><p></p><p>Tacksam för svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CHB85, post: 126957, member: 52090"] Hej ska köpa ett par k2 public enemy. Ska göra en sässong i st anton nu i vinter.Har åkt snowboard nu dom senaste åren men vill nu ta upp skidåkningen igen på allvar. Min fråga är: Jag är väll medelgod skidåkare och gillar att åka lite här och var i backarna, mestadels pist. Vilken längd skall jag ha, 1.74 eller 1.79? Jag vet att det finns ett test men jag har så svårt att bestämma mig. Jag är ca 180 lång och väger runt 78-79 kg, Tacksam för svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 public enemy
Tillbaka
Topp