Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 public enemy
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 126958" data-attributes="member: 46762"><p>Skall du ha PE som enda skida??? Jag hoppas verkligen att du skall ha den som plojskida och enbart ha den till pist och park. Om mina förhoppningar stämmer att du har ett par andra skidor så att du inte kommer köra puder med dessa utan bara park, då är det 174 du ska ha... Om du skall ha dessa som enda skidor rekommenderar jag dig starkt att börja kolla på andra skidor, PE är inte puderskida som passar i St Anton... Du måste gå upp mot 90-100mm för att kunna ha enbart en skida, men det bästa är alltid att ha 2 par!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 126958, member: 46762"] Skall du ha PE som enda skida??? Jag hoppas verkligen att du skall ha den som plojskida och enbart ha den till pist och park. Om mina förhoppningar stämmer att du har ett par andra skidor så att du inte kommer köra puder med dessa utan bara park, då är det 174 du ska ha... Om du skall ha dessa som enda skidor rekommenderar jag dig starkt att börja kolla på andra skidor, PE är inte puderskida som passar i St Anton... Du måste gå upp mot 90-100mm för att kunna ha enbart en skida, men det bästa är alltid att ha 2 par! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 public enemy
Tillbaka
Topp