Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Seth Pistol VS. Rossignoö B3
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fjalle" data-source="post: 111605" data-attributes="member: 45153"><p>Jalle_SexIE har du kört B3 och pistolerna? För jag testade flera par skidor i st anton i januari och bland dem båda av dessa, måste säga att B3 var den mjukaste skida jag åkt, och den fungerade bättre i pist än pistolerna. I puder fungerade pistolerna suverent kändes roliga att åka med, B3 han jag inte mycket testa i puder så jag ska inte utala mej om detta. Designen är väl smak sak, jag tycker själv att pistolerna är stiliga och B3 lite trågiga, det får gärna vara lite xtra i designen.</p><p>Skulle rekomendera pistolerna men man borde testa skidorna själv, för alla har sin egen smak!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fjalle, post: 111605, member: 45153"] Jalle_SexIE har du kört B3 och pistolerna? För jag testade flera par skidor i st anton i januari och bland dem båda av dessa, måste säga att B3 var den mjukaste skida jag åkt, och den fungerade bättre i pist än pistolerna. I puder fungerade pistolerna suverent kändes roliga att åka med, B3 han jag inte mycket testa i puder så jag ska inte utala mej om detta. Designen är väl smak sak, jag tycker själv att pistolerna är stiliga och B3 lite trågiga, det får gärna vara lite xtra i designen. Skulle rekomendera pistolerna men man borde testa skidorna själv, för alla har sin egen smak!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Seth Pistol VS. Rossignoö B3
Tillbaka
Topp