Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Seth Pistol
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freddan-A" data-source="post: 111258" data-attributes="member: 47477"><p>Hej hej</p><p>Är inne på min andra säsong på mina pistoler(189cm) och väldigt nöjd med dom.</p><p>Väger ca 77kg och har ganska mjuk åkstil, åker ca 35dagar. </p><p>Fungerar super i lössnö och faktiskt ganska bra i pist också. Lite fladdriga vid hög fart i pist och hård offpist. </p><p>Körde på k2 kreitler förut som är väldigt stabila i hög fart men inte lika roliga offpist, tycker att pistolerna är mer allround, roligare och lite mindre krävande. Rekomnderar ett köp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freddan-A, post: 111258, member: 47477"] Hej hej Är inne på min andra säsong på mina pistoler(189cm) och väldigt nöjd med dom. Väger ca 77kg och har ganska mjuk åkstil, åker ca 35dagar. Fungerar super i lössnö och faktiskt ganska bra i pist också. Lite fladdriga vid hög fart i pist och hård offpist. Körde på k2 kreitler förut som är väldigt stabila i hög fart men inte lika roliga offpist, tycker att pistolerna är mer allround, roligare och lite mindre krävande. Rekomnderar ett köp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Seth Pistol
Tillbaka
Topp