Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Seth
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dafastest" data-source="post: 261350" data-attributes="member: 67558"><p>Jeg kjører på årets Seth, jeg har andre ski i tilegg, men ser at disse fint kan være det eneste paret! Jeg er veldig fornøyd med mine. De er ekstremt lettkjørte i off pist, og de fungerer helt fint i pisten. De er litt store og tunge og jibbe med sammenlignet med en ordinær jibbeski, men fungerer tross alt bra til dette også. Selv er jeg 187cm, 87 kg og har valgt 189cm. Jeg ville aldri hatt de kortere enn det, jeg mener ar kortere ski blir ustabile og det blir vanskligere å sette landinger med de. Skiene er som sagt veldig lettkjørte, så 189cm er ikke tungkjørte, men det avhenger jo selvfølgelig av hvor stor du selv er!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dafastest, post: 261350, member: 67558"] Jeg kjører på årets Seth, jeg har andre ski i tilegg, men ser at disse fint kan være det eneste paret! Jeg er veldig fornøyd med mine. De er ekstremt lettkjørte i off pist, og de fungerer helt fint i pisten. De er litt store og tunge og jibbe med sammenlignet med en ordinær jibbeski, men fungerer tross alt bra til dette også. Selv er jeg 187cm, 87 kg og har valgt 189cm. Jeg ville aldri hatt de kortere enn det, jeg mener ar kortere ski blir ustabile og det blir vanskligere å sette landinger med de. Skiene er som sagt veldig lettkjørte, så 189cm er ikke tungkjørte, men det avhenger jo selvfølgelig av hvor stor du selv er!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Seth
Tillbaka
Topp