Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Seth
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fillejaco" data-source="post: 270080" data-attributes="member: 48924"><p>Har kört med både pistolerna och visious och älskar dem. Otroligt lättåkta,glada och dirketsvarande skidor! Dessa funkar överallt och med stil! har provat de långa visous 189orna förra året men eftersom jag är lång som en flaggstång, lätt som en fjäder och kanske inte de fetaste brottarlåren..tyckte jag att 179orna var lite mer lättmanövrerade i skog men det är ju en vanesak och en fråga om teknik.. Med tanke på din vikt och längd hade jag lätt satsat på 189or och och lärt mig åka med dem! Det betalar sig i längden. Nu har jag skaffat mad'n ak och ska prova dem snart.. det ska bli nice!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fillejaco, post: 270080, member: 48924"] Har kört med både pistolerna och visious och älskar dem. Otroligt lättåkta,glada och dirketsvarande skidor! Dessa funkar överallt och med stil! har provat de långa visous 189orna förra året men eftersom jag är lång som en flaggstång, lätt som en fjäder och kanske inte de fetaste brottarlåren..tyckte jag att 179orna var lite mer lättmanövrerade i skog men det är ju en vanesak och en fråga om teknik.. Med tanke på din vikt och längd hade jag lätt satsat på 189or och och lärt mig åka med dem! Det betalar sig i längden. Nu har jag skaffat mad'n ak och ska prova dem snart.. det ska bli nice! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Seth
Tillbaka
Topp