Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 sidestash eller hardside
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="raassmus" data-source="post: 933276" data-attributes="member: 53910"><p>okej skönt, vet som sagt inte heller varför jag inte får runt skidan i skogen, blir till att lägga mer tryck på den i vinter och testa mera. </p><p></p><p>Har funderat lite på randone på den men osäker på om bindningen håller, har läst så mycket "dåligt" om randone bindningarna, så får se om jag vågar satsa på ett par, har klarat mig att ha skidorna på ryggen innan och kommer klara det framöver men det klart hade det varit trevligt att slippa det. </p><p></p><p>Längden hade jag också tänkt 181 minst, funderar lite på 188, har åkt på 189 på hellbenten, så långa lagg är inge större problem för mig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="raassmus, post: 933276, member: 53910"] okej skönt, vet som sagt inte heller varför jag inte får runt skidan i skogen, blir till att lägga mer tryck på den i vinter och testa mera. Har funderat lite på randone på den men osäker på om bindningen håller, har läst så mycket "dåligt" om randone bindningarna, så får se om jag vågar satsa på ett par, har klarat mig att ha skidorna på ryggen innan och kommer klara det framöver men det klart hade det varit trevligt att slippa det. Längden hade jag också tänkt 181 minst, funderar lite på 188, har åkt på 189 på hellbenten, så långa lagg är inge större problem för mig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 sidestash eller hardside
Tillbaka
Topp