Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Sidestash, finns de på internet i Europa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="micke_moj" data-source="post: 840994" data-attributes="member: 115341"><p>Precis från sport conrad, glömde säga de.</p><p></p><p>flarne var antagligen den som fick en av dem sista exemplaren i den leveransen beroende på längden förstås. Men fråga dem, borde vara inne snart</p><p></p><p>Kan belåtet tipsa om salomon gun annars om den finns kvar! har 188 modellen och i pisten går den riktigt bra, fartstabila och bra isgrepp. I offpist går den redigt bra, kvick i svängarna och tillräcklig bärighet! Billiga som tusan dessutom, riktigt kap</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="micke_moj, post: 840994, member: 115341"] Precis från sport conrad, glömde säga de. flarne var antagligen den som fick en av dem sista exemplaren i den leveransen beroende på längden förstås. Men fråga dem, borde vara inne snart Kan belåtet tipsa om salomon gun annars om den finns kvar! har 188 modellen och i pisten går den riktigt bra, fartstabila och bra isgrepp. I offpist går den redigt bra, kvick i svängarna och tillräcklig bärighet! Billiga som tusan dessutom, riktigt kap [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 Sidestash, finns de på internet i Europa?
Tillbaka
Topp