Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 sidestash vilken binding ska man köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jenli89" data-source="post: 814432" data-attributes="member: 116889"><p>Jag sitter i samma sits, nästan. Har siktat in mig på just ett par Sidestash och är nu på jakt efter bindning! Vill medge redan nu, att jag inte kan ett dugg om skidor/vilka termer som används och vem som vann i storslalom i Lillehammer -94. </p><p></p><p>Vet så mycket att jag stått på skidor sedan barnsben tidigt 90-tal. Åkt mycket mycket i alperna men mest i den svenska fjällen. Vill påstå att jag är en mycket god skidåkare, i pist. Har urusel erfarenhet av puder, skämmigt, därför vill jag ut och leka i den djupa snön. Hjälp mi! </p><p></p><p>Nu ska jag inte vara en riktig byfåne och sluta här!</p><p></p><p>De 2 senaste dagarna har jag fått en större inblick i om vilka ord och vilka termer man använder för att just greppa om denna jungel.(som med allt annat...)</p><p></p><p>I varje fall, anledningen till varför jag skriver här och nu är för att jag inte är riktigt säker...</p><p>Är 189 cm lång, vikt är jag osäker på, var allt för länge sedan man ställde sig på vågen! 75 kg skulle jag gissa på. Kommer inte att göra turer, det spar vi några år. </p><p></p><p>Nu kommer vi till det roliga, är så osäker på dessa bindningar, var länge sedan jag låg och vred mig så mycket som inatt, och det över en j*vla bindning. Därför gör jag som så, som resten, jag vänder mig till dom som har svaren! </p><p></p><p>Kan ju tilläggas, är främst ekonomin som hänger och väger, ett par Duke blir det liksom inte. Samtidigt är jag ju lite av en design/estet mupp, så helt ogräsliga bör det heller inte vara.</p><p></p><p>Tack på förhand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jenli89, post: 814432, member: 116889"] Jag sitter i samma sits, nästan. Har siktat in mig på just ett par Sidestash och är nu på jakt efter bindning! Vill medge redan nu, att jag inte kan ett dugg om skidor/vilka termer som används och vem som vann i storslalom i Lillehammer -94. Vet så mycket att jag stått på skidor sedan barnsben tidigt 90-tal. Åkt mycket mycket i alperna men mest i den svenska fjällen. Vill påstå att jag är en mycket god skidåkare, i pist. Har urusel erfarenhet av puder, skämmigt, därför vill jag ut och leka i den djupa snön. Hjälp mi! Nu ska jag inte vara en riktig byfåne och sluta här! De 2 senaste dagarna har jag fått en större inblick i om vilka ord och vilka termer man använder för att just greppa om denna jungel.(som med allt annat...) I varje fall, anledningen till varför jag skriver här och nu är för att jag inte är riktigt säker... Är 189 cm lång, vikt är jag osäker på, var allt för länge sedan man ställde sig på vågen! 75 kg skulle jag gissa på. Kommer inte att göra turer, det spar vi några år. Nu kommer vi till det roliga, är så osäker på dessa bindningar, var länge sedan jag låg och vred mig så mycket som inatt, och det över en j*vla bindning. Därför gör jag som så, som resten, jag vänder mig till dom som har svaren! Kan ju tilläggas, är främst ekonomin som hänger och väger, ett par Duke blir det liksom inte. Samtidigt är jag ju lite av en design/estet mupp, så helt ogräsliga bör det heller inte vara. Tack på förhand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 sidestash vilken binding ska man köpa?
Tillbaka
Topp