Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 sidestash vilken binding ska man köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 814787" data-attributes="member: 12152"><p>Flex 110-130 om du frågar mig. Mjukare om du är jibber. Märke och modell går inte att tipsa om. Mät din lästbredd genom att mäta bredden på foten på det bredaste stället (dvs över främre trampdynan) och välj initialt ett antal modeller efter det. Ta fram 5-6 modeller med rätt bredd. Testa igenom dessa och känn på passformen. Det ska sitta tight och utan stora tryckpunkter. Välj ut 2-3 av dessa som du tycker är bäst. Testa sen varje sko minst 20 min och gå runt och spana lagg och hjälm med pjucken på fötterna. Då känner du efter en stund hur foten reagerar på respektive pjäxa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 814787, member: 12152"] Flex 110-130 om du frågar mig. Mjukare om du är jibber. Märke och modell går inte att tipsa om. Mät din lästbredd genom att mäta bredden på foten på det bredaste stället (dvs över främre trampdynan) och välj initialt ett antal modeller efter det. Ta fram 5-6 modeller med rätt bredd. Testa igenom dessa och känn på passformen. Det ska sitta tight och utan stora tryckpunkter. Välj ut 2-3 av dessa som du tycker är bäst. Testa sen varje sko minst 20 min och gå runt och spana lagg och hjälm med pjucken på fötterna. Då känner du efter en stund hur foten reagerar på respektive pjäxa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
K2 sidestash vilken binding ska man köpa?
Tillbaka
Topp