Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Silencer eller K2 public enemy ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="E-Rockner" data-source="post: 487010" data-attributes="member: 67067"><p>Om jag ska åter gå till trådens ämne så är det lite svårt att rekommendera en skida till dig när man inte vet vad du väger eller hur duktig du är. Men i och med att du är på väg in i din första säsong i parken så tycker jag att du ska välja Silencer. Den är lite mjukare och lite lättare vilket borde göra att du får det lite lättare i hoppen och på railsen. </p><p>Angående bindingar så kan jag från egena erfarenheter säga att marker 12 var värdelös för mig. Men kan hända att en marker 11 eller 12 bindning kan funka för dig. Det är lite svårt att rekommendera en bindning också i och med att vi inte vet vad du väger. Men STH 12 och 16 är ju bra och Marker Jester och griffon är ju lite mer rejäla än marker free 11 och 12 men smakar det så kostar det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="E-Rockner, post: 487010, member: 67067"] Om jag ska åter gå till trådens ämne så är det lite svårt att rekommendera en skida till dig när man inte vet vad du väger eller hur duktig du är. Men i och med att du är på väg in i din första säsong i parken så tycker jag att du ska välja Silencer. Den är lite mjukare och lite lättare vilket borde göra att du får det lite lättare i hoppen och på railsen. Angående bindingar så kan jag från egena erfarenheter säga att marker 12 var värdelös för mig. Men kan hända att en marker 11 eller 12 bindning kan funka för dig. Det är lite svårt att rekommendera en bindning också i och med att vi inte vet vad du väger. Men STH 12 och 16 är ju bra och Marker Jester och griffon är ju lite mer rejäla än marker free 11 och 12 men smakar det så kostar det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 Silencer eller K2 public enemy ?
Tillbaka
Topp