K2 Silencer+Salomon Quest Access 80, allmountain?

Oompalompa

Ny medlem
Tja, jag har väl åkt skidor sisådär någon vecka om året sen jag var liten och har nu på senare år börjat åka mer och mer. Det har dock varit mest nötande i pisten som har gällt då. Detta har gjort att jag väl är en ganska duktig åkare i pisten, vilket resulterar i att jag söker mig mer och mer till pudret och parken.

Då är ju bara frågan då vilka skidor jag ska köpa, eftersom att jag fortfarande åker så pass lite per säsong så är det tyvärr någonslags kompromiss som gäller. Nu tänkte jag bara höra om Ni tycker att ett par K2 Silencer tillsammans med ett par Salomon Quest Access 80 pjäxor verkar som ett bra köp? Om inte så varför? Eller är det några andra skidor och/eller pjäxor som jag borde köpa istället?

inte testat pjäxan men skidorna hade jag ett par av förra året, fladdrar enligt mig en del i lite högre farter!

Jag kör silencer och salomon spk och personligen gillar jag den kombinationen skarpt.

Senast ändrad:
När det gäller pjäxor så handlar det inte så mkt om vad andra tycker utan mest om vad som passar dig och dina fötter. PAssar Questskon och du ffa söker komfort så låter det dock som en bra kombination.

Tillbaka
Topp