Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 skid fråga.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carl-Oskar" data-source="post: 457601" data-attributes="member: 48746"><p>Hej, Jag undrar om någon har erfarenhet om den nya k2 extream.</p><p>Det jag undrar är om de är samma skida som k2 public enemy, men med ett nytt namn.</p><p>För designen är sjuk nice, bara det att k2 public enemy hade tendens till att var klumpig</p><p>,enligt ryckten.</p><p></p><p>Sammanfattning.</p><p></p><p>1. är den nya k2 extream samma skida som den gammla k2 public enemy ?</p><p></p><p>2. är det någon som kan bekräffta rycktet om att k2 public enemy skulle vara tunga och klumpiga i luften ?</p><p></p><p>Tack på förhand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carl-Oskar, post: 457601, member: 48746"] Hej, Jag undrar om någon har erfarenhet om den nya k2 extream. Det jag undrar är om de är samma skida som k2 public enemy, men med ett nytt namn. För designen är sjuk nice, bara det att k2 public enemy hade tendens till att var klumpig ,enligt ryckten. Sammanfattning. 1. är den nya k2 extream samma skida som den gammla k2 public enemy ? 2. är det någon som kan bekräffta rycktet om att k2 public enemy skulle vara tunga och klumpiga i luften ? Tack på förhand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 skid fråga.
Tillbaka
Topp