Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 skid fråga.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="splendid" data-source="post: 458351" data-attributes="member: 76249"><p>K2 tycker jag verkligen inte är klumpig, helt underbar skida om du frågar mig. kanske inte ultimat att jibba me, men då köper man ju en annan skida om man ska ha den till pure jibb. </p><p>Men en skida för att leka med lite överallt så är den perfekt. Går bra att carva me, stabil, funkar helt ok i offpisten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="splendid, post: 458351, member: 76249"] K2 tycker jag verkligen inte är klumpig, helt underbar skida om du frågar mig. kanske inte ultimat att jibba me, men då köper man ju en annan skida om man ska ha den till pure jibb. Men en skida för att leka med lite överallt så är den perfekt. Går bra att carva me, stabil, funkar helt ok i offpisten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
k2 skid fråga.
Tillbaka
Topp