Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 suger. Eller? +slappna av!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 6220" data-attributes="member: 10565"><p>Till Årekungen och andra som känner sig träffade.</p><p></p><p>Jag förutsätter att du är samma "Årekung" som skrivit inlägg i konferensen ålder och där stolt berättat att du är 16 år och en riktig kung i puder.</p><p></p><p>Du fortsätter en stolt tradition av testosteronstinkande fjunisar som påstår sig trycka igenom vilka lagg som helst med sina 65 kilo. Jag blir då lite trött på dig och ditt snack om hurivida jag har ben som en simmhoppare eller inte. Med mina -90 kg och 20 säsonger (<20 dagar) bakom mig så tror jag att jag behandlar vilka skidor som helst bättre än vad du gör. När jag säger att visa K2-lagg suger så gör jag det ur perspektivet att jag (som boende i swe) spenderar ca 70% av min tid i pister, alltså är uppförandet här prio 1 när jag ska välja lagg. Morr/Kreit skulle kunna vara bra freeride-lagg för mig men eftersom jag inte tycker att de håller i pist så väljer jag hellre ett par som kanske inte är lika optimala på berget men som även håller för all typ av piståkning.</p><p></p><p>/T</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 6220, member: 10565"] Till Årekungen och andra som känner sig träffade. Jag förutsätter att du är samma "Årekung" som skrivit inlägg i konferensen ålder och där stolt berättat att du är 16 år och en riktig kung i puder. Du fortsätter en stolt tradition av testosteronstinkande fjunisar som påstår sig trycka igenom vilka lagg som helst med sina 65 kilo. Jag blir då lite trött på dig och ditt snack om hurivida jag har ben som en simmhoppare eller inte. Med mina -90 kg och 20 säsonger (<20 dagar) bakom mig så tror jag att jag behandlar vilka skidor som helst bättre än vad du gör. När jag säger att visa K2-lagg suger så gör jag det ur perspektivet att jag (som boende i swe) spenderar ca 70% av min tid i pister, alltså är uppförandet här prio 1 när jag ska välja lagg. Morr/Kreit skulle kunna vara bra freeride-lagg för mig men eftersom jag inte tycker att de håller i pist så väljer jag hellre ett par som kanske inte är lika optimala på berget men som även håller för all typ av piståkning. /T [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
K2 suger. Eller? +slappna av!
Tillbaka
Topp