Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
KahalaniCitycruiser VS KahalaniSurf
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="drhthrtdhrtdhrtd" data-source="post: 879492" data-attributes="member: 113763"><p>Tjeenare, jag ska köpa en Kahalani, om inte någon har ett bättre förslag. Men jag vill inte vilken jag ska köpa mellan Kahalani CityCruiser och Kahalani Surf, jag är mest ute efter att cruisa omkring och köra lite dancing. Kanske någon slide om jag känner för't!</p><p><em>Tack på förhand, svara snabbt, ska nämnligen beställa idag...</em></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="drhthrtdhrtdhrtd, post: 879492, member: 113763"] Tjeenare, jag ska köpa en Kahalani, om inte någon har ett bättre förslag. Men jag vill inte vilken jag ska köpa mellan Kahalani CityCruiser och Kahalani Surf, jag är mest ute efter att cruisa omkring och köra lite dancing. Kanske någon slide om jag känner för't! [i]Tack på förhand, svara snabbt, ska nämnligen beställa idag...[/i] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
KahalaniCitycruiser VS KahalaniSurf
Tillbaka
Topp