Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kaj Zackrisson
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 160037" data-attributes="member: 41385"><p>Äre gun labmodellen så har ja faktiskt köpt ett par såna beggat för en hyffsad peng. De finns ganska gott om dom i alperna vad jag förstått men är nog ganska ovanliga här hemma. Tyvärr har ja bara kört litegrann med dom i pist här i sverige så någon recension av dom kan jag inte göra. Kan säga att jämfört med teneightys så går dom ungefär som lok i pisten pga längd å bredd. men svänger ändå hyffsat mycket med sin 25m radie. men de är ju inte dära dom är intressanta! offpist var inte å tänka på och ser fram emot dom nästa år då de är tänkt för första alp-säsongen om alla vägar går rätt.</p><p></p><p>Förövrigt så är den nästa års gun-skida. med exakt samma mått som lab-modellen. 188cm långa å 101mm midja</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 160037, member: 41385"] Äre gun labmodellen så har ja faktiskt köpt ett par såna beggat för en hyffsad peng. De finns ganska gott om dom i alperna vad jag förstått men är nog ganska ovanliga här hemma. Tyvärr har ja bara kört litegrann med dom i pist här i sverige så någon recension av dom kan jag inte göra. Kan säga att jämfört med teneightys så går dom ungefär som lok i pisten pga längd å bredd. men svänger ändå hyffsat mycket med sin 25m radie. men de är ju inte dära dom är intressanta! offpist var inte å tänka på och ser fram emot dom nästa år då de är tänkt för första alp-säsongen om alla vägar går rätt. Förövrigt så är den nästa års gun-skida. med exakt samma mått som lab-modellen. 188cm långa å 101mm midja [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kaj Zackrisson
Tillbaka
Topp