Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kall om tårna....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 502647" data-attributes="member: 32948"><p>Jo jag sa raka motsatsen som Mountain Man, men jag tror vi menar samma sak. </p><p>Vad jag menade var att man inte ska värma upp dem så de blir så pass varma så man svettas som en gris om fötterna de första 10 minuterna. </p><p>Å andra sidan är det väldigt svårt, precis som Mountain Man skriver, att få på sig ett par snorkalla pjäxor som exempelvis har legat ute i bilen hela natten... </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Hmm, inte bara jag som testat det där märker jag... :p</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 502647, member: 32948"] Jo jag sa raka motsatsen som Mountain Man, men jag tror vi menar samma sak. Vad jag menade var att man inte ska värma upp dem så de blir så pass varma så man svettas som en gris om fötterna de första 10 minuterna. Å andra sidan är det väldigt svårt, precis som Mountain Man skriver, att få på sig ett par snorkalla pjäxor som exempelvis har legat ute i bilen hela natten... Hmm, inte bara jag som testat det där märker jag... :p [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kall om tårna....
Tillbaka
Topp