Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kallast vintern på över 10 år.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TaTTaren" data-source="post: 128617" data-attributes="member: 34603"><p>Ztavve, det du säger är ju förvisso sant dom sitter i parken och väntar på att dom känner sig redo och under tiden du åker lift upp så går du upp till hoppet igen och väntar ut dom andra om och om igen,</p><p></p><p>personligen så tycker jag inte man ska klanka ner på dom, själv är jag en wannabe jibbare som försöker mitt bästa men inte klagar jag på alla som åker slalom i backen och stannar stup i kvarten när det börjar gå för fort.</p><p></p><p>och hur kan du säga att dom inte kan åka skidor?</p><p>det är ju som att säga att en simhoppare inte kan simma</p><p>visst dom simmar inte lika bra som vanliga simmare men i luften är dom helt annorlunda,</p><p>ta dig en funderar på vad som egentlgen är att åka skidor...</p><p></p><p>aja för att åtegå till ämnet,</p><p></p><p>jag hoppas verkligen att dom har fel på rapporten, iofs har dte varigt snöfattigt i sverige tycker jag personligen då jag körde sönder mina skidor förra vintern pga av lite snö :|</p><p>men hoppas på att kommer mycket Natursnö då det är mycket skönare att åka på,</p><p>"både för jibbare och alla andra"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TaTTaren, post: 128617, member: 34603"] Ztavve, det du säger är ju förvisso sant dom sitter i parken och väntar på att dom känner sig redo och under tiden du åker lift upp så går du upp till hoppet igen och väntar ut dom andra om och om igen, personligen så tycker jag inte man ska klanka ner på dom, själv är jag en wannabe jibbare som försöker mitt bästa men inte klagar jag på alla som åker slalom i backen och stannar stup i kvarten när det börjar gå för fort. och hur kan du säga att dom inte kan åka skidor? det är ju som att säga att en simhoppare inte kan simma visst dom simmar inte lika bra som vanliga simmare men i luften är dom helt annorlunda, ta dig en funderar på vad som egentlgen är att åka skidor... aja för att åtegå till ämnet, jag hoppas verkligen att dom har fel på rapporten, iofs har dte varigt snöfattigt i sverige tycker jag personligen då jag körde sönder mina skidor förra vintern pga av lite snö :| men hoppas på att kommer mycket Natursnö då det är mycket skönare att åka på, "både för jibbare och alla andra" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Kallast vintern på över 10 år.
Tillbaka
Topp