Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kallt om fötterna !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 470873" data-attributes="member: 32948"><p>"Fryser du om fötterna? Ta på dig en mössa!" fick jag som råd av en bergsguide för ett tag sedan. ligger något i det... </p><p></p><p>Du vad har du för sulor i pjäxorna? Jag hoppas du har en formgjuten conform'able eller liknande som bygger upp fotvalvet. Om du redan har det, bygg in värme i dina formgjutna conform'ablesulor. En riktigt bra skidbutik kan göra det. Kostar en slant, men efter det kan du bara inte frysa. </p><p></p><p>För övrigt, kan nån säga en skidbutik som har dalbello krypton pro med ID innerskon? Jag söker desperat efter ett par...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 470873, member: 32948"] "Fryser du om fötterna? Ta på dig en mössa!" fick jag som råd av en bergsguide för ett tag sedan. ligger något i det... Du vad har du för sulor i pjäxorna? Jag hoppas du har en formgjuten conform'able eller liknande som bygger upp fotvalvet. Om du redan har det, bygg in värme i dina formgjutna conform'ablesulor. En riktigt bra skidbutik kan göra det. Kostar en slant, men efter det kan du bara inte frysa. För övrigt, kan nån säga en skidbutik som har dalbello krypton pro med ID innerskon? Jag söker desperat efter ett par... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kallt om fötterna !
Tillbaka
Topp