Kamchatka

Kamchatka
Tjena hej

I glädjerus kan jag säga att i år byts liftkö och rödvin mot
militärhelikopter och vodka. Jag och en kamrat kom med
på Langleys resa till Sibirieni april 2003, närmare bestämt Kamchatka halvön på rysslands östkust (ovanför japan).

Tänkte bara kolla om nån fler här på freeride är med på denna
trip??

För er som inte är det:

"Föreställ dig känslan av att åka nedför aktiva vulkaner ned till Stilla havets strand i ett av Rysslands mest avlägsna områden. En skidåkares dröm går i uppfyllelse med regnbågsfärgade kratersjöar, geysrar och isfall som inramning."

haha

.e

Kamchatka
hela resan går på 16.900 och då ingår mat och logi för 11 dar inkl flyg, helikopterlyft m.m. Väntelistan är nog lång vid det här laget tror jag, har själv 5 polare som står på den listan :)

mer info:
www.langleytravel.se

Kamchatka
Yes! Vi är 2 st från Göteborg som skall med jag och min sambo. Snackade med en kille på Langley och det lutar åt att det ev blir en till två helidagar till istället för knallaturer. Men dom höll på att förhandla om detta så det återstår att se. Tråkigt att det är så långt till april, nu när man är så sugen på att åka. Men å andra sidan får man ju några skiveckor i bena innan man åker dit.
Vi lär väl ses!

Kamchatka
Tjena Anders! Kul att en till freeride medlem ska med! Håller med om att det är en lång väntan till april.. Man får se till att samla på sig en massa fina skiddagar innan så man är i form :)

.e

Tillbaka
Topp