Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Kamera köp! vad borde jag köpa...?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karln" data-source="post: 380482" data-attributes="member: 61849"><p>erik_danerik_andersson</p><p>Ja, såklart blir det lite segt med redigeringen för filerna blir mycket större och du behöver kraftfullare dator men det är det helt klat värt tycker jag för du kan få riktig dvdkvalitet vilket du nästan aldrig kan få ut av en vanlig dvkamera. HD och HDTV beskriver bara upplösningen så alla datorskärmar med upplösning över 1280x720 klarar HD.</p><p></p><p>Wippeh</p><p>Ska du ha en kamera som klarar 720p så får du slänga upp 50 000 eller mer så det blir lite överjävligt om det inte är för proffessionellt bruk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karln, post: 380482, member: 61849"] erik_danerik_andersson Ja, såklart blir det lite segt med redigeringen för filerna blir mycket större och du behöver kraftfullare dator men det är det helt klat värt tycker jag för du kan få riktig dvdkvalitet vilket du nästan aldrig kan få ut av en vanlig dvkamera. HD och HDTV beskriver bara upplösningen så alla datorskärmar med upplösning över 1280x720 klarar HD. Wippeh Ska du ha en kamera som klarar 720p så får du slänga upp 50 000 eller mer så det blir lite överjävligt om det inte är för proffessionellt bruk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Kamera köp! vad borde jag köpa...?
Tillbaka
Topp