Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
kamera val!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MHellid" data-source="post: 492872" data-attributes="member: 87470"><p>Det är helt klart mycket jobbigare att släpa runt på en rygga full med hus och optik, jag råder dig till att lägga lite mer pengar på en liten händig kamera från typ Snoy eller Canon som båda funkar bra med snöbilder, alltså det blir inte blått utan vitt blir vitt. Se till att ha gott om optisk zoom. En del kameror har till och med idag stabilisator inbyggt. Go for it. </p><p></p><p>Om, när du tröttnar på att inte kunna zooma 50 m bort är det dags för en systemkamera, råder dig då att kolla Nikon då de har lättaare kameror än Canon. Lättare optik och bättre blixtar till sportbilder... </p><p></p><p>Skit i vilka modeller du skaffar dig, det är försäkringen du måste få att funka, för skiten går sönder, jag kört allt från lilla billiga till phase one/hasselblad, inget håller för alltid. Speciellt inte när du ger allt i backen. </p><p></p><p>Tjing</p><p>M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MHellid, post: 492872, member: 87470"] Det är helt klart mycket jobbigare att släpa runt på en rygga full med hus och optik, jag råder dig till att lägga lite mer pengar på en liten händig kamera från typ Snoy eller Canon som båda funkar bra med snöbilder, alltså det blir inte blått utan vitt blir vitt. Se till att ha gott om optisk zoom. En del kameror har till och med idag stabilisator inbyggt. Go for it. Om, när du tröttnar på att inte kunna zooma 50 m bort är det dags för en systemkamera, råder dig då att kolla Nikon då de har lättaare kameror än Canon. Lättare optik och bättre blixtar till sportbilder... Skit i vilka modeller du skaffar dig, det är försäkringen du måste få att funka, för skiten går sönder, jag kört allt från lilla billiga till phase one/hasselblad, inget håller för alltid. Speciellt inte när du ger allt i backen. Tjing M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
kamera val!
Tillbaka
Topp