Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Kamerabygel med kamerasko.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ST90" data-source="post: 916012" data-attributes="member: 49616"><p>Jag köpte Opteka X-grip på prov (men från deras egen hemsida, blir billigare så!) för att se om det var något att ha. Och jag vill nog påstå att det är det INTE.</p><p></p><p>Alldes för lätt och mesig plast. Ger med sig och jag tycker det blir lite småjobbigt att hålla kameran stabil, även att balansera den om du har mycket vikt fram (tex dlsr med ett lite mer rejälare objektiv).</p><p></p><p>Jag hade nog byggt ett själv i alu/annat starkt material om jag var du.</p><p></p><p>Fridens!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ST90, post: 916012, member: 49616"] Jag köpte Opteka X-grip på prov (men från deras egen hemsida, blir billigare så!) för att se om det var något att ha. Och jag vill nog påstå att det är det INTE. Alldes för lätt och mesig plast. Ger med sig och jag tycker det blir lite småjobbigt att hålla kameran stabil, även att balansera den om du har mycket vikt fram (tex dlsr med ett lite mer rejälare objektiv). Jag hade nog byggt ett själv i alu/annat starkt material om jag var du. Fridens! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Kamerabygel med kamerasko.
Tillbaka
Topp