Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Kameraköp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="slimmy" data-source="post: 358936" data-attributes="member: 71673"><p>Vet att det finns 100 trådar ala "vilken-kamera-ska-jag-köpa". Har sökt men inte riktigt hittat den informationen jag varit ute efter. Kan också vara för att jag är ute på väldigt hal is när det gäller kameror. Är på min höjd en amatörfotograf, om ens det.</p><p></p><p>Nu är det så att jag drar till Whistler den kommande säsongen och tänkte därför köpa mig en digitalkamera. Vad jag vill att den ska klara av är följande:</p><p></p><p>-Ta hyffsade skid/snowboardbilder (dvs kunna ta X antal bilder i sekunden så man slipper tajma rätt ögomblick i hoppet/railet varje gång).</p><p></p><p>-Ha en hyffsad filmfunktion.</p><p></p><p>-Tåla lite stryk och väder/vind.</p><p></p><p>Det är vad jag vill ha ut av min kamera. Den kommer först och främst användas i backen och för att ta festbilder. Helst ska ju priset vara pressat också, det är ju min första kamera och behöver inte vara überbra.</p><p></p><p>Slim</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="slimmy, post: 358936, member: 71673"] Vet att det finns 100 trådar ala "vilken-kamera-ska-jag-köpa". Har sökt men inte riktigt hittat den informationen jag varit ute efter. Kan också vara för att jag är ute på väldigt hal is när det gäller kameror. Är på min höjd en amatörfotograf, om ens det. Nu är det så att jag drar till Whistler den kommande säsongen och tänkte därför köpa mig en digitalkamera. Vad jag vill att den ska klara av är följande: -Ta hyffsade skid/snowboardbilder (dvs kunna ta X antal bilder i sekunden så man slipper tajma rätt ögomblick i hoppet/railet varje gång). -Ha en hyffsad filmfunktion. -Tåla lite stryk och väder/vind. Det är vad jag vill ha ut av min kamera. Den kommer först och främst användas i backen och för att ta festbilder. Helst ska ju priset vara pressat också, det är ju min första kamera och behöver inte vara überbra. Slim [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Kameraköp
Tillbaka
Topp