Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Kan det verkligen stämma? Angående montering av Cobra R8 på rockerskidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johanb" data-source="post: 1027181" data-attributes="member: 12749"><p>Hej,</p><p>Inte precis samma uppsättning men kanske kan ge dig lite insikt.</p><p></p><p>Kör bla ett par DPS 112RP med telis och NTN. Monterat mitt på rekommenderade linjen. Men med NTN har jag fördelen att kunna justera en dryg cm framåt och bakåt när jag vill. </p><p></p><p>När jag kör telis i pist med dem (och det är första gången på många år som jag bryr mig om att köra telis i pist eftersom det är fantastiskt roligt att carva med Wailer 112) så monterar jag fram en cm. Det känns som jag får bättre balans i skidorna då.</p><p>Har en kompis som monterat sina BD01 också på rekommenderade linjen för sina Wailer 112RP och han är mycket nöjd.</p><p></p><p>Hoppas det hjälper.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johanb, post: 1027181, member: 12749"] Hej, Inte precis samma uppsättning men kanske kan ge dig lite insikt. Kör bla ett par DPS 112RP med telis och NTN. Monterat mitt på rekommenderade linjen. Men med NTN har jag fördelen att kunna justera en dryg cm framåt och bakåt när jag vill. När jag kör telis i pist med dem (och det är första gången på många år som jag bryr mig om att köra telis i pist eftersom det är fantastiskt roligt att carva med Wailer 112) så monterar jag fram en cm. Det känns som jag får bättre balans i skidorna då. Har en kompis som monterat sina BD01 också på rekommenderade linjen för sina Wailer 112RP och han är mycket nöjd. Hoppas det hjälper. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Kan det verkligen stämma? Angående montering av Cobra R8 på rockerskidor.
Tillbaka
Topp