Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
kan en kille köra på feelgood?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 419066" data-attributes="member: 55515"><p>Det går jätte bra!</p><p>Teståkte min mamma feateher nyligen och det gick kalas <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Feelgood = Custom i grova drag... Eller är det fel (pinn?)</p><p></p><p>Men varför inte köpa en custom på en gång?</p><p></p><p>Limen; Nej. Man går inte ut Åker ut i skogen och pissar, sen åker man vidare. Tar ju tid att ta av sig brädan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 419066, member: 55515"] Det går jätte bra! Teståkte min mamma feateher nyligen och det gick kalas :) Feelgood = Custom i grova drag... Eller är det fel (pinn?) Men varför inte köpa en custom på en gång? Limen; Nej. Man går inte ut Åker ut i skogen och pissar, sen åker man vidare. Tar ju tid att ta av sig brädan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
kan en kille köra på feelgood?
Tillbaka
Topp