Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan Hendryx Voodoo Child vara skidan för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henk021" data-source="post: 833696" data-attributes="member: 112491"><p>Handen på hjärtat så är det den bästa skida jag åkt i pist, du kan ligga sjukt långt ner i svängarna, det är just de som är det speciella med hendryxskidorna tycker jag. fan nu ångrar jag att jag sålde mina,.,.,</p><p></p><p>Förövrigt så är apples prylar grymma, är ingen fanboy dock.</p><p></p><p>Jag tror nog du skulle klara av en 182:a själv väger jag 69, 182 lång och kände aldrig att den va för lång. men kanske om du ska prioritera pist så kan de vara kul med en kortare, svårt dedär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henk021, post: 833696, member: 112491"] Handen på hjärtat så är det den bästa skida jag åkt i pist, du kan ligga sjukt långt ner i svängarna, det är just de som är det speciella med hendryxskidorna tycker jag. fan nu ångrar jag att jag sålde mina,.,., Förövrigt så är apples prylar grymma, är ingen fanboy dock. Jag tror nog du skulle klara av en 182:a själv väger jag 69, 182 lång och kände aldrig att den va för lång. men kanske om du ska prioritera pist så kan de vara kul med en kortare, svårt dedär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan Hendryx Voodoo Child vara skidan för mig?
Tillbaka
Topp