Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan Hendryx Voodoo Child vara skidan för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hamo1111" data-source="post: 833932" data-attributes="member: 75382"><p>Hej Simon: Har en hel del erfarenhet av Hendryx, tycker du ska välja PH 172. Själv väger jag hundra pannor och har ägt ett par PH 182 (2007´or) riktigt bra bra pist carv, mentalt skrapar armbågen i snön i svängarna. Har nu Rhino Chaser (2010´or) och 917 (2010´or). </p><p>VC funkar kanske oxå bra men jag har aldrig provat några (lyssna inte på tips på skidor som tippsaren inte åkt på utan bara tror), men du får lite mer puder bredd i PH, speciellt om du nu väljer bland 172´or så kan det vara bra. </p><p>Men följ rådet på hendryxskis.se och ring o. ta ett snack, han vet vart det finns PH 172´or. </p><p>Tveka inte på att välja duck det är det som gör skillnaden... Å glöm inte att lägga upp dom riktigt rejält på kant, armbågen du vet ; )... </p><p>Skidorna vi pratar om här är riktigt bra i puder, men handen på hjärtat så blir det ändå en hel del pist så det är viktigt att skidan, man har ju oftast bara ett par, är riktigt bra i olika pist förhållanden.</p><p>Är du snäll kanske tomten kommer med ett par?</p><p>Hälsningar Håkan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hamo1111, post: 833932, member: 75382"] Hej Simon: Har en hel del erfarenhet av Hendryx, tycker du ska välja PH 172. Själv väger jag hundra pannor och har ägt ett par PH 182 (2007´or) riktigt bra bra pist carv, mentalt skrapar armbågen i snön i svängarna. Har nu Rhino Chaser (2010´or) och 917 (2010´or). VC funkar kanske oxå bra men jag har aldrig provat några (lyssna inte på tips på skidor som tippsaren inte åkt på utan bara tror), men du får lite mer puder bredd i PH, speciellt om du nu väljer bland 172´or så kan det vara bra. Men följ rådet på hendryxskis.se och ring o. ta ett snack, han vet vart det finns PH 172´or. Tveka inte på att välja duck det är det som gör skillnaden... Å glöm inte att lägga upp dom riktigt rejält på kant, armbågen du vet ; )... Skidorna vi pratar om här är riktigt bra i puder, men handen på hjärtat så blir det ändå en hel del pist så det är viktigt att skidan, man har ju oftast bara ett par, är riktigt bra i olika pist förhållanden. Är du snäll kanske tomten kommer med ett par? Hälsningar Håkan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Kan Hendryx Voodoo Child vara skidan för mig?
Tillbaka
Topp