Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Kan inte bestämma mej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 845053" data-attributes="member: 47499"><p>Beror väl på vad du ska använda prylarna till. Är det massa turande eller enbart liftburen åkning? Min röst faller som alltid på hammerheads med lämplig skida beroende på vad du prioriterar pist/offpist ( Detta är då för liftburen åkning och kortare hajkning). Själv har jag inte ens ett par hudar och slänger alltid skidorna på ryggan! </p><p></p><p>Axl verkar schysst och du ska tura! 3 pivot points på den tror jag och 5 på HH allt från väldigt aktiv till neutral!</p><p></p><p>Skida, ja vad åker du? Svenskt allround 100-115, ställen med mer snö 110-120 kanske även 130 midja. Har du massa skidor med dig så kan du ju fetta på ännu mer om du vill.</p><p></p><p>Pjäxa går det väl inte att säga speciellt mycket om, du måste prova dig fram men går du på en fetare skida så bör du ju gå på en högre och stabilare sko. Jag gillar mina ener-g men det går ju omöjligt att veta om dom passar din fot eller ej. Glid in på någon butik och testa lite</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 845053, member: 47499"] Beror väl på vad du ska använda prylarna till. Är det massa turande eller enbart liftburen åkning? Min röst faller som alltid på hammerheads med lämplig skida beroende på vad du prioriterar pist/offpist ( Detta är då för liftburen åkning och kortare hajkning). Själv har jag inte ens ett par hudar och slänger alltid skidorna på ryggan! Axl verkar schysst och du ska tura! 3 pivot points på den tror jag och 5 på HH allt från väldigt aktiv till neutral! Skida, ja vad åker du? Svenskt allround 100-115, ställen med mer snö 110-120 kanske även 130 midja. Har du massa skidor med dig så kan du ju fetta på ännu mer om du vill. Pjäxa går det väl inte att säga speciellt mycket om, du måste prova dig fram men går du på en fetare skida så bör du ju gå på en högre och stabilare sko. Jag gillar mina ener-g men det går ju omöjligt att veta om dom passar din fot eller ej. Glid in på någon butik och testa lite [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Kan inte bestämma mej
Tillbaka
Topp