Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Kan inte bestämma mej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hoffa" data-source="post: 845132" data-attributes="member: 120063"><p>D blir inte mycke tur för min del. Lägger laggen på axeln som du om d ska bestigas nåt. Så visst e d liften som gäller för min del. </p><p>D e mest pist ja åkt. Men ska ner till Österrike i mars så lite puder blir d. </p><p></p><p>Dom NTN ja körde tror ja va Atomic skida me bred midja (träskida). Mycke bredare än ja e van vid me den "gamla" bindningen. </p><p>Pjäxorna va Scarpa TX Comp Thermo o den nya plösen dödade mina smalben. O Rottefella NTN orange bindning. </p><p></p><p>Tror ja vill ha en hög, stabil pjäxa. Till skida o bindning borde d bli en bra allround som funkar i både pist o lite puder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hoffa, post: 845132, member: 120063"] D blir inte mycke tur för min del. Lägger laggen på axeln som du om d ska bestigas nåt. Så visst e d liften som gäller för min del. D e mest pist ja åkt. Men ska ner till Österrike i mars så lite puder blir d. Dom NTN ja körde tror ja va Atomic skida me bred midja (träskida). Mycke bredare än ja e van vid me den "gamla" bindningen. Pjäxorna va Scarpa TX Comp Thermo o den nya plösen dödade mina smalben. O Rottefella NTN orange bindning. Tror ja vill ha en hög, stabil pjäxa. Till skida o bindning borde d bli en bra allround som funkar i både pist o lite puder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Kan inte bestämma mej
Tillbaka
Topp