Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kan inte hitta lämpliga pjäxor - intensiv smärta i fotbottnen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MissPow" data-source="post: 997582" data-attributes="member: 125794"><p>Jag har haft precis samma problem i väldigt väldigt många år. Har varit rund i halva Sverige och letat svar på frågan om onda fötter. Jag hamnade till sist hos en väldigt kompetent duo uppe i Vemdalen/Björnrike, kommer inte ihåg vad de heter just nu men båda rekommenderas av många här vet jag.</p><p></p><p>Jag hade precis som du fått sulor gjorda utan resultat. Det som det kom frams till var att jag hade för smala pjäxor. Även om jag inte tyckte att det kändes så. Pjäxan lästades ut nästan 1 cm. Nya sulor gjordes som jag själv kompletterade med gelinlägg som egentligen använd till högklackade skor. Det blev lite svikt under och inte stumt. Det gjorde susen. </p><p></p><p>Kan väl tillägga att jag är väldigt plattfotad. Droppade även några kilon så blev det ännu bättre.</p><p></p><p>Men se till att pjäxan är tillräckligt bred för din fot (har du höga vrister så se till att den är tillräckligt hög också). Gelinläggen "party feet" är mitt hetaste tips.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MissPow, post: 997582, member: 125794"] Jag har haft precis samma problem i väldigt väldigt många år. Har varit rund i halva Sverige och letat svar på frågan om onda fötter. Jag hamnade till sist hos en väldigt kompetent duo uppe i Vemdalen/Björnrike, kommer inte ihåg vad de heter just nu men båda rekommenderas av många här vet jag. Jag hade precis som du fått sulor gjorda utan resultat. Det som det kom frams till var att jag hade för smala pjäxor. Även om jag inte tyckte att det kändes så. Pjäxan lästades ut nästan 1 cm. Nya sulor gjordes som jag själv kompletterade med gelinlägg som egentligen använd till högklackade skor. Det blev lite svikt under och inte stumt. Det gjorde susen. Kan väl tillägga att jag är väldigt plattfotad. Droppade även några kilon så blev det ännu bättre. Men se till att pjäxan är tillräckligt bred för din fot (har du höga vrister så se till att den är tillräckligt hög också). Gelinläggen "party feet" är mitt hetaste tips. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Kan inte hitta lämpliga pjäxor - intensiv smärta i fotbottnen
Tillbaka
Topp